تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک
آوریل 1, 2019
پوسیدگی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

درباره پوسیدگس دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

بخش هایی پوسیدگس دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران از دندان که درد می کنند، لثه هایی که خونریزی دارندو نفس هایی که بوی بدی می دهند، همه این ها نشانه ی صحت دهان و دندان ضعیف است،باکتری ها می توانند به سادگی  از دهان وارد جریان خون شده و باعث ایجاد عفونت و التهاب می شود.
این موضوع اهمیت دارد که به طور متناوب به دندانپزشک مراجعه نمائید تا از سلامت کلی بدنتان مطمئن شوید، در این قسمت از سلامت نمناک بعضی از مشکلات رایج و جدی ناشی از سلامت دهان و دندان موجود است که در ادامه به بیان برخی از این ها خواهیم پرداخت.

برخی از عوارض پوسیدگی دهان

مشکلاتی که پوسیدگی دندان برای قلب و عروق به وجود می آورد
داشتن سلامت پوسیدگس دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران دهان و دندان ضعیف، خطر بیماری قلبی را در فرد افزایش می دهد اگر لثه ها به دلیل باکتری هایی که باعث بیماری سخت دهانی می شوند ،ملتهب شود این باکتری ها قابلیت این را دارند در جریان خون وارد شوند و موجب ایجاد پلاک و سخت شدن می شوند.

این مشکل شریان ها، آترواسکلروز نامیده می شود که بسیار مهم است باعث مشکلات جریان خون و مسدود شدن جریان قلب می شود و احتمال حمله قلبی را نیز اضافه می کند.

همچنین، تاثیر مخربی بر عروق و رگ های خونی هم داراست و می تواند منجر به فشار خون بالا هم شود و احتمال بروز سکته مغزی را زیاد می کند

بدین گونه این مورد می تواند باعث افزایش آندوکاردیت شود، که یک بیماری خطرناک و جدی است و زمانی رخ می دهد که پوشش قلب شما آلوده باشد.

فراموشی و آلزایمر با مشکل پوسیدگی دندان

صحت دهان و دندان پوسیدگس دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران ضعیف ،بر مغز نیز تاثیر گذارمی باشد، مواد هایی که از لثه های ملتهب شده، توسط عفونت آزاد می شوند،قابلیت این را دارند تا سلول های مغزی را از بین ببرند و منجر به از دست دادن حافظه شوند ، بیماری آلزایمر عقل و احتمالاً بیماریفراموشی، می تواند به علت ژنژیویت ایجاد شود، که باکتری در دهان به کانال به کانال عصبی گسترش می یابد و وارد جریان خون نیز می شود.

تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک

اهمیت بهداشت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران