جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران
آوریل 4, 2019
مراحل پس از جراحی متخصص دندان پزشکی در ونک

درباره مراحل پس از جراحی متخصص دندان پزشکی در ونک

پس از جراحی مراحل پس از جراحی متخصص دندان پزشکی در ونک اطلاعات کامل مراقبت‌ها و روش استفاده از داروهای صادر شده توسط دندان پزشک را از دندان پزشک خود دریافت کنید. به طور معمول دندانپزشکان بیانیه هایی این شکلی پس از عمل جراحی دندان عقل دارند:

– فشار دادن گاز استریل در بخش جراحی به مدت ۳۰ دقیقه

– بهره بردن از کمپرس یخ روی صورت در مکان جراحی تا چند ساعت بعد از جراحی به نحوی که ۱۵ دقیقه آن را روی صورت قرار گرفته و ۱۵ دقیقه صورت را استراحت دهید.

– بهره بردن از داروهای تسکین دهنده بعد از جراحی دندان عقل

بعضی افراد برای انجام مراحل پس از جراحی متخصص دندان پزشکی در ونک این کار جراحی به شکل کامل بیهوش می‌شوند. این اشخاص تا ۴۸ ساعت توانایی رانندگی نمی باشند و بهتر می باشد که یک الی دو روز مدرسه یا سرکار نروند.

همین گونه علاوه بر بهره بردن از مایع ضد عفونی کننده برای پیشگیری از عفونت این توانایی را خواهید داشت با شستشو با آب داغ و نمک به کم شدن تورم و کاهش و کم شدن درد ناشی از زخم کمک نمائید. بهره بردن از بالش بلند به هنگام خواب و جلوگیری از ورزش در روزهای اول نیز مورد لزوم می باشد.

ر روز های نخستین مراحل پس از جراحی متخصص دندان پزشکی در ونک  از خوردن غذاهایی که به جویدن نیاز دارند جلوگیری کرده و با سمت جراحی شده غذا نخورید. مواد غذایی چون سوپ، ژله، رشته فرنگی نرم، تخم مرغ و موز له شده بسیار مورد تجویز پزشکان می باشند.

با مراقبت خوب ، بهبود  به طور عمل  حدود دو هفته زمان بر است.

در صورت رخ دادن مراحل پس از جراحی متخصص دندان پزشکی در ونک، عفونت مصرف آنتی بیوتیک‌ها مورد لزوم می باشد. از نشانه های عفونت، درد، تورم، درجه حرارت بالای بدن و زردی یا سفیدی اطراف زخم را می‌توان بیان کرد.

جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

خمیردندان مناسب در متخصص دندان پزشکی در ونک