پوسیدگی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران
آوریل 2, 2019
 عوارض دندان پوسیده در متخصص دندان پزشکی در ونک

عوارض دندان پوسیده در عفونت های تنفسی

سیستم تنفسی  عوارض دندان پوسیده در متخصص دندان پزشکی در ونک اندام های ما می توانند که از صحت ضعیف دهان و دندان آسیب ببیند ، باکتری در دهان از دندان های آلوده و لثه های متورم قابلیت این را دارد به ریه نفوذ کند، و یا از راه جریان خون به آنجا وارد شود.

این میکروب ها همچنین می توانند باعث بیماری های تنفسی ،برونشیت حاد و بروز مشکلات بسیار حادی در درون سیستم های داخلی اندان های درونی بدنی هر فردی در صورت بروز پوسیدگی دندان شوند.

بروز مشکل قند خون حاد درصورت پوسیدگی دندان ها

نه تنها  عوارض دندان پوسیده در متخصص دندان پزشکی در ونک اشخاص مبتلا به دیابت بیشتر در معرض ابتلا به عفونت های مختلف می باشند، بلکه بیماری های پریودنتال و عفونت های لثه ای ،به روش خود باعث افزایش قند خون می شوند و کنترل آن را بسیار مشکل می کنند.

از آنجایی که بیماری لثه ها و پوسیدگی دندان ها ،سطح قند خون را بالا می برند، پس اشخاصی با بهداشت دهان و دندان ضعیف در معرض خطر ابتلا به دیابت شدید قرار می گیرند.

خطرات احتمالی پوسیدگی دندان در دوران بارداری مادر

برای مادران حامله  عوارض دندان پوسیده در متخصص دندان پزشکی در ونک، رعایت بهداشت دهان و دندانبسیار مهم است، تغییرات هورمونی باعث می شود که عفونت به راحتی در دهان زیادشود، هر گونه عفونت در بدن مادر باردار ، عوارض حاملگی را افزایش می دهد، این مباحث، سبب زایمان زود هنگام نیز می شوند، پوسیدگی دندان ها و مریضی های لثه، مادر و کودک را در معرض خطرات مهمی قرار می دهد.

در صورتی که مادر باردار بهداشت دهان و دندان خود را نیز رعایت نکند ، این موضوع می تواند روی جنین تاثیر گذار بوده ، و در آینده بر روی کیفیت دندان های کودک بسیار تاثیر گذار باشد.

پس مادران باردار  عوارض دندان پوسیده در متخصص دندان پزشکی در ونک با رعایت مسائل مهم بهداشتی در زمینه دندان ها و لثه ها در آینده می تواندد به کودک خود دندان هایی با کیفیت فوق العاده و زیبا هدیه بدهند در غیر این صورت کودک مادر با دندان هایی بی کیفیت و پوسیده ، در آینده دچار مشکلات بسیار زیادب خواهد شد.

پوسیدگس دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک