لق شدگی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران
آوریل 17, 2019
سلامت روانی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک

تأثیر دندان های نازیبا بر سلامت روان کودک

زشتی سلامت روانی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک های دهان و دندان دلیل کم شدن اعتماد به نفس خردسالان و افت شخصیتی آنان به مرور زمان خواهد شد.

جناب آقای دکتر حمیدرضا شیشه گر، متخصص دندان پزشکی در ونک با تأکید براهمیت رسیدگی به سلامت دهان و دندان در کودکی بیان می نمایند که:

با توجه به سلامت روانی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک سن خردسالان، روش های یکپارچه سازی دندان ها به وسیله متخصص ارتودنسی معین خواهد گشت، اما برخی اوقات مادران و پدران به مسأله زیبایی و سلامت دهان و دندان کودکان دلبند خود اصلا توجه خاصی را نمی کنند که این مساله می تواند حتی در حس اعتماد به نفس او هم بسیار تاثیر گذار باشد.

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندان پزشکی در ونک در میزگرد تخصصی سلامت دهان و دندان در تمامی سمینار های داخلی و خارجی بیان می کنند:

اهمیت پیشگیری از ازبین رفتگی و نابودی دندان در سنین کم بسیار زیاد می باشد، به دلیل این که پوسیدگی دندان ها در خردسالان در علت های متفاوتی مثل اشتها، رشد و کم خونی آن ها بسیار موثر می باشد.

جناب آقای دکتر حمیدرضا شیشه گر، متخصص دندان پزشکی در ونک با اشاره به بهتر شدن روش های درمانی دندان پزشکی برای کودکان افزودند:درحال حاضر در مراکزی، با بی هوشی اطفال زیر سه سال، امکان خوب شدن مریضی های دهان و دندان در سنین کودکی به دست آمده است.

جدید ترین راه کار ها برای درمان عفونت لثه

پیوره سلامت روانی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک، یکی از مریضی های شایع دهان و دندان می باشد که در منطقه لثه ها و سایر نسوج حفظ کننده دندان، عفونت به وجود می آورد و امکان دارد باعث افتادن دندان هم گردد، اما تحلیل گران اخیرا روش درمانی با کیفیتی را یافته اند.
مریضی لثه در حاصل باکتری هایی به وجود می آیند که در بخش های اطراف دندان باعث مریضی و در حاصل التهاب می گردد. این میکروب ها همچنین به استخوان های محافظ دندان صدمه می زنند و زمینه افتادن دندان را نیز به وجود می آورند.

اضافه بر سلامت روانی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک این موضوع، احتمال سکته قلبی و سکته مغزی هم در این وضعیت بسیار زیاد می شود.
اما تحلیل گران اروپایی و ژاپنی اخیرا توانستند با تحقیق روی خواص آنتی میکروبی نیترید سیلیکون، شکلی سرامیک با ویژگی کاهش هسته سلول های باکتریایی را پیدا کنند.

آن ها سلامت روانی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک این موضوع را قبول کرده اند که قرار گرفتن این ماده روی لثه طی مدت کم 7 روز قابلیت این را خواهد داشت متابولیسم باکتری های عامل این التهاب را تغییر دهد.

لق شدگی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

موارد مهم دندان مصنوعی در متخصص دندان پزشکی در ونک