تخفیف متخصص دندان پزشکی در شرق تهران
مهم ترین بخش های متخصص دندان پزشکی در شرق تهران
مارس 29, 2019

درباره روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک

پیشتر دندانی روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک که ریشه آن عفونت کرده بود، باید دراورده می‌شد. هر چند امروزه در ۹۵% موارد، دیگر این حالت صادق نیست. عصب‌کشی (درمان ریشه)، ریشه (که به آن پالپ هم می‌گویند) دندان را درمان می‌کند. درحال حاضر در تکنولوژی جدید دندانپزشکی، عصب کشی دندان عقل به یک روش نسبتاً بدون درد تبدیل شده که درازای از دست دادن دندان پوسیده امکان حفظ دندان را برای شما گردآوری می‌کند.

پوسیدگی گسترده دندان، ضربه به دندان، شکستگی دندان وبیماری لثه  باعث نابود شدن دندان می‌شود و می‌تواند باعث بروز علائم کانال ریشه، مثل درد در زمان جویدن و فشار روی دندان، حساسیت دندانبه سرما و گرما که بیشتر از معمول به طول می‌انجامد، یا آبسه دندان شود. علت مشکل کانال عصب هر چه که باشد، دندان‌هایتان با استفاده از روت کانال تراپی قابل نجات یافتن است.

عصب‌کشی یا روت کانال تراپی چه چیزی است؟

دانستن روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک آناتومی دندان به درک درست درمان درست کردن ریشه کمک بزرگی می‌کند. داخل دندان، زیر مینای سفید و لایه سختی که عاج دندان نامیده می‌شود، بافت نرم ریشه دندان قرار دارد. ریشه دندان دارای رگ‌های خونی، عصب و بافت‌های ارتباطی می باشد و هنگام رشد دندان، بافت سخت احاطه کننده دندان را تشکیل می‌دهد.

عصب کشی چگونه دندان باعث حفاظت دندان می شود

عصب کشی روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک یا روت کانال تراپی، بافت آسیب دیده و عفونت کرده ریشه را حذف و روت کانال (کانال داخل ریشه) را کاملاً تمیز و شکل می‌دهد، پس از آن فضای خالی کانال ریشه را پر کرده و می‌بندد. بعد از آن، جهت قرار دادن روکش یا دیگر درمان‌های ترمیمی و بازیابی کامل عملکرد دندان، می‌توانید دوباره به دندانپزشک مراجعه ‌نمایید. بعد از ترمیم، دندان عصب کشی شده، مانند سایر دندان‌های شما عمل می‌کند.

برای چه دندان ممکن است به عصب‌کشی نیاز داشته باشد؟

عصب کشی روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک دندان زمانی که ریشه (بافت نرم داخل کانال ریشه)، ملتهب شود یا درای عفونت می شود، ضروری می‌شود. التهاب و عفونت بافت ریشه به دلایل مختلفی رخ می دهد:

• ازبین رفنم دندان
  • انجام درمان‌های بی وقفه روی دندان
  • بودن ترک یا شکستگی در دندان

هرشکلی از روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک ضربه‌ای به دندان، حتی اگر باعث به بروز شکستگی یا ترک ظاهری روی دندان نشود، قابلیت این را دراد که منجر به آسیب به بافت ریشه دندان شود. اگر التهاب یا عفونت بافت ریشه درمان نشود، منجر به درد دندان و در نهایتآبسه دندانمی‌گردد.

چیزهایی که نشان می‌دهد دندان نیاز به عصب کشی دارد
  • درد در دندان