موارد بهداشت دهان در متخصص دندانپزشکی در شرق تهران
آوریل 18, 2019
درمان درد دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

برترین روش های درمان خانگی برای درد دندان

اگر تا به کنون درمان درد دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران دچار این مشکل شده اید، به درستی می دانید که درد شکلی است که آدم فکر می کند که ظاهرا کسی با چوبی آتشین به سمت دندان شما می آید و نارنجکی را روشن می کند و شما منتظر انفجار سر خود هستید این نوع شکلی ها،چیزهایی می باشد که قابلیت این را نخواهید داشت برای تسکینشان صبر نمائید.

خوشبختانه در این قسمت از سایت تخصصی دکتر حمید رضا شیشه گر برطبق نسخه های قدیمی پزشکی، تعدادی درمان خانگی برای این مشکل بسیار درد آور دندان موجود است که قابلیت این را خواهد داشت دردتان را تاموقعی که به متخصص دندان پزشکی در شرق تهران مراجعه کنید، بهتر کند.درد عصب دندان

استفاده ازکمپرس آب سرد برای درمان درد عصب دندان

به طور معمول درمان درد دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران درد عصب دندان همراه با تورم می باشد ، کمپرس سرد قابلیت این را خواهد داشت به کم شدن تورم کمک نماید و همچنین ناحیه آسیب دیده را بی حس می کند. یخ را در مشمایی یا یک بسته گذاشته،و درون یک پارچه نازک بگذارید، تا کمپرس سرد شما به وجود بیاید ، کمپرس سرد را در کنار درد، روی گونه قرار دهید و آن را تقریبا 5 تا 25 دقیقه حفظ کنید.قابلیت این را خواهد داشت چند بار در طول روز این کار را صورت نمائید.

درمان درد عصب دندان با استفاده از سیر

درمان درد دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران این ماده ،به مقدار بسیار زیادی بر روی درد عصب دندان موثر می باشد، سیر یک درمان غیر پزشکی است که می توان به راحتی از آن بهره برداری کرد ، سیر، دارای خواص آنتی باکتریالی و ضد درد می باشد که برای نابودی درد کمک می کند و خواص آنتی بیوتیکی اش به مبارزه با هر شکل مریضی وجود داشته کمک می کند.

اگر قابلیت و توانایی درمان درد دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران این را دارید بلعیدن را تحمل نمائید، یک سیر تازه را درون دهان خود قرار دهید و آن را روی جلوترین لثه منطقه آسیب دیده حفظ نمائید اگر نمی توانید بجوید، سیر را خرد کرده و طبق مورد پیش، روی لثه قرار دهید.توانایی این را خواهید داشت، این کار را 7 یا 8 بار در روز انجام دهید.

موارد بهداشت دهان در متخصص دندانپزشکی در شرق تهران

علل مختلف پوسیدگی دندان در متخصص دندانپزشکی در ونک