خمیردندان مناسب در متخصص دندان پزشکی در ونک
آوریل 3, 2019
جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

درباره جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

عملجراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران به منظور کشیدن دندان عقل یکی از معروف ترین جراحی‌های دندان می باشد که برای خوب شدن تا دو هفته زمان نیاز داشته و مراقبت درست از جراحت‌ها قابلیت این را دارد تا به فرد کمک کند تا با سرعت زیادتری بهبود یابد.

دندان‌های عقل، دندان‌های بسیار عظیمی می باشند که در بیشتر افراد فی ما بین سنین ۱۷ تا ۲۵ سالگی در آخر دهان بزرگ می شوند اما امکان دارد برخی افراد دندان عقل نداشته باشنددارا نباشند.

در بر بعضی جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران شکلاتی مانند درد یا عفونت شوند.

اثرات رخ داده جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران در اثر از جراحی دندان عقل به طور کم کم خوب می شود و کبودی، تورم و درد پس از جراحی برای درمان شدن به زمان نیاز دارد. در بعضی از موارد پس از جراحی شخص به بخیه نیاز دارد که به طور معمول بعد از یک هفته بخیه‌ها برداشته می‌شوند. مراحل بهبود این جراحی بدین گونه می باشد:

– ۲۴ نخست: لخته‌های خون به وجود می آیند.

– پس از دو روز: تورم دهان و گونه‌ها خوب می شود.

– بعد از یک هفته: دندان پزشک بخیه‌ها را بنابود می کند.

– هفت تا ۱۰ روز: محکمی و خشکی فک از کاهش پیدا می کند.

– دو هفته: هر گونه کبودی روی صورت ناپدید می‌شودازبین می رود.

بهبود مراحی جراحی

درست است جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران که زمان بهبودی برای افراد فرق می کند اما در صورت کثیف شدن زخم‌ها یا دستکاری لخته‌های خونی، مراحل بهبودی زمان بیشتری خواهد شد. لخته‌های خون بخش اساسی از روند بهبود می باشند چرا که از خون ریزی زیاد جلوگیری و از عفونت زخم محافظت کرده و اجازه می‌دهند که بافت جدید به وجود بیاید و همچنین از استخوان‌های در مواجحه هوا محافظت می‌کنند و به همین علت نباید در ۲۴ ساعت نخست از بنابود شوند.

بنابراین از مسواک زدن  جراحی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران در مکان جراحی، شستشوی دهان، نوشیدن چیز های داغ، خوردن غذاهایی که به جویدن زیاداز حد نیاز دارند، خوردن نوشیدنی ها با نی، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل حداقل تا ۲۴ ساعت جلوگیری کنید و پس از این مدت دهان خود را به آهستگی با محلول ضد عفونی بشوئید.

خمیردندان مناسب در متخصص دندان پزشکی در ونک

انتخاب خمیردندان توسط متخصص دندان پزشکی در شرق تهران