روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک
علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک
آوریل 7, 2019
بیماری های دهان متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

بیماری های دهان متخصص دندان پزشکی در شرق تهران دهان و دندان از رایچ ترينمریضی های عفوني انسان می باشد. تغيير عادت های روزانه و رژيم غذايي ، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان توجح نسبت به اهميت وسلامت دندانها از اصلی ترین دلایل ابتلا به مریضی های دهان می باشد .

تب خال های دهانی

به تب خال بیماری های دهان متخصص دندان پزشکی در شرق تهران تاول تب هم در برخی موارد گفته می شود، اما لزوما به علت سرما خوردگی و تب به آن ابتلا پیدا نمی کنید بلکه سرما و خوردگی تب آن را تحریک می کند .
میکروبی که تب خال به وسیله آن منتقل می شود به علت تبرخورد های نزدیک با افرادی که به آن ابتلا پیدا کرده اند و بوسه و ظروف مشترک انتقال پیدا می کنند.

برخی دارو ها و پمادهایی وجود دارد که می تواند به سرعت این مشکل را برطرف نماید .اگر به شکل مکرر به این شکل زخم ها ابتلا پیدا کرده اید باید به متخصص دندان پزشکی در شرق تهران مراجعه کنید .تب خال یکی از شایع ترین مریضی های دهان است .

برفک
بیماری های دهان متخصص دندان پزشکی در شرق تهران استوماتیت کاندیدیاز یا برفک دهان به صورت برامدگی های سفید خاکستری در درون مخاط دهان و زبان بروز کرده که با ازجا درامدن این ضایعات مناطق خونریزی‌دهنده به وجود می آید.
برفک دهان به علت نابود شدن باکتری‌های مفید موجود در دهان به وجود می آید و با این وضع قارچ‌های کاندیدای موجود در دهان رشد بیش از حد پیدا میکنند و به حالت برفک در دهان قابل مشاهده هستند.

برای درمان برفک دهان قابلیت این موضوع را دارا هستیم از دهان شویه ها استفاده نمائیم . مصرف دهانشویه بصورت دو بار در روز می باشد.
دهانشویه کلرهگزیدین، یک دهانشویه آنتی‌سپتیک است که به وسیله بسیاری از تحقیقات بالینی و آزمایشگاهی، به عنوان یک داروی موضعی ضد باکتریمریضی و قارچی کاندیدا معرفی شده‌است.

پرزهای سیاه بر روی زبان

این حالت  بیماری های دهان متخصص دندان پزشکی در شرق تهران بدون درد موقعی اتفاق می افتد که برجستگی های کوچک بر روی زبان به وجود آمده است که در نتیجه رشد باکتری ها بر روی زبان می باشد که باعث می شود پرزهای روی زبان به رنگ تیره در بیایند .

به علت مصرف طولانی مدت آنتی بیوتیک امکان دارد این وضعیت به وجود بیاید .برای درمان می توانید روی زبان را مسواک بزنید .در برخی اوقات هم ممکن است تجویز دارو توسط متخصص دندان پزشکی در شرق تهران مورد نیاز باشد.

روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک

عفونت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران